Šta mislite kada panker udje u kružni tok onda neka nam je bog u pomoći ko iz tog toka izadje čitav... Pa on ne zna gde je Matica srpska a možete zamisliti kada udje u kružni tok.
Gradonačelnik se uštelio u Galensu šta ga briga za turbo kružni tok. Nema on pojma o gradnji, on samo statira i sprovodi želje šefova iz Beograda. Ne zna čovek ni gde je Matica srpska, a kamoli šta je kružni tok.
E moj pankeru ako ti pojma imaš o kružnom toku, koliko o znamenitim objektima u Novom Sadu (Matica srpska i Sinagoga), onda smo ga naderali.
Mislim da je najbolje da predjemo na bicikle, dok ove štetočine ne odu sa vlasti.
Zasto nama saopstavaju njegovo uverenje. To je potpuno nebitno. Valjda su taj kruzni tok projektovali saobracajni inzenjeri. Ako oni projektnom dokumentacijom kazu da ce biti funkcionalan, onda je to TO i samo TO je bitno za gradjane. Ovaj moze da veruje u sta hoce i da zvalavi koliko hoce. Kako je krenuo, mozda ce i on na pinku da izadje iz frizidera sa teglicom krastavcica da nam isprica jos nesto o svojim uverenjima. Mozda ovo uverenje da bulevar oslobodjenja treba svake godine presvlaciti novim slojem safalta dok imamo: delove grada bez kanalizacije, delove grada gde nema asfalta uopste, dok NS nema svoj klinicki centar iako je drugi najveci grad u srbiji, dok NS nema svoj aerodrom dok druga manja mesta po srbiji imaju, da su posekli nebrojeno mnogo zdravih stabala po gradu, da su kolektori za otpdadne vode zacepljeni, da je centar grada raskopan svake godine celo leto, da je oko mnogih zgrada blato i sljunak jer grad to dozvoljava investitorima... Ili mozda ovo sto nam od danas opet smanjuju broj polazaka za gradski prevoz sa objasnjenjem kako je to normlano i da leti ne treba da se gradjani koriste gradskim prevozom. Nekad davno kada su ljudi imali da jedu, umesto da kao danas za 400 din pazare hranu za sebe i decu na dnevnom nivou, se redukovao prevoz, jer se islo na more. Danas vecina ne ide na more, a i ako idu, brzo se vracaju. Gradjani su tu i gladni su, a grad ih casti ukidanjem broja polazaka gradskih autobusa.
Voznje kroz grad, ne secam se da sam ikada cekao dve promene signala na semaforu kako bih prosao ovu raskrsnicu. Toliko o potrebi za preuredjenjem iste, bice da je nesto drugo u pozadini...
Do sada je najveća gužva bila iz pravca od keja pema Merkatoru. Išlo se u 3 trake. Sada ima samo 1 traka i još jedna usporena pošto treba da se uđe u kružni tok. Znam za tu gužvu jer je gledam sa prozora svaki dan.
Najbolje resena raskrsnica u NS bila, potpisujem, svakodnevno je vozim. Radjena je zbog Promenade, vode koju svakodnevno ispumpavaj, dosadasnja infrastruktura to nije “podrzavala”..to je razlog “turbo toka”.
"Gradonačelnik o turbo kružnom toku: Uveren sam da će dodatno olakšati kretanje u saobraćaju"
Jesi isto uveren kao i:
"Novosađani znaju kako je to izgledalo i znaju koliko je ova ulica važna za saobraćaj. ...., ali više nećemo imati neke probleme koje smo imali. ... Ono što je važno je da se ovde posle svake jače kiše zadržavala voda, a sada je to izvođač radova doveo do perfekcije, i nećemo više morati da sa pumpama rešavamo te probleme"
Evo, ja ću ipet i opet, da napišem: na ovoj raskrnici nije nikada ni bilo gužve! Zastoj se stvori na raskrnici Bul oslobođenja - Bul. cara Lazara, i onda tek na ovoj raskrnici, sve do Stražilovske. Ne razumem te današnje "stručnjake". Samo stojiš i gledaš i vidiš...
daj ne lupetaj,kruzni tok vodi samo u jednu ulicu,imas semafore ispred kruznog toka ,dali ste prevelik rok za zavrsetak radova ,normalno je da cete ranije zavrsiti,lupetas
Dodatno olakšati?
Tamo nikad nije ni bio problem kretanja, a sada ste stavili još jedan semafor na putu do semafora na bulevaru. Kako to olakšava kretanje?
Na toj raskrsnici nikad,čak i u špicevima nije bilo velikog zastoja.Rešite vi raskrsnice bulevara sa Narodnog fronta i bulevara sa Cara Lazara,pa se onda pohvaliti.Inače,da ne nabrajam,u gradu ima bar tridesetak raskrsnica koje su prioritetnije .
Imamo slucaj gde se na jedan bulevar ukljucuje jedna ulica i gde nikada nije bilo guzvi. Sada se od toga pravi predstava sa trosenjem puno novca i pravi se ultra kruzni tok gde ce sve biti kao pre a mozda i sporije gde su jedino sretni izvodjaci i koruptivni elementi iz gradske vlasti kojima je sinula ova glupa ideja.
Zašto je asfaltirana samo strana bulvera od Promenade do tog kružnog toga a ne i strana bulevara koja vodi na sam tok.
Postojeći prilazi imaju stari asfalt, a novi izgrađeni delovi novi.
Jel to ne može sve da se izasfaltira da liči na nešto?
Mesto gde vozaci seku spoljsnji krug da bi usli je cukanje u najavi. Ovde je trebao ici klasican kruzni tok sa ovim spoljasnjim putevima bez izmisljanja tople vode.
1. Završeno je u roku jer je dat predug rok(Moglo je i brže biti završeno)
2. Totalno nepotreban kružni tok, jer je saobraćaj u tom delu funkcionisao besprekorno.
3. Kružni tok je maska za loše urađene kanalizacione odvode Promenade.(Koje su valjda sad sanirali-opet našim parama)
4. Ko još stavlja semafor ispred i iza kružnog toka??? Naprednjački stručnjaci????
5. Pankeru - pametniji si kada ćutiš
Panker Limanski uveren ondaK narode nema šta da brinete niti da polemišete šta oko turbo kružnog toka !
E.da samo da citiram."Nastavljamo da uređujemo naš grad kako u gradskom jezgru, tako i u prigradskim naseljima", zaključio je Đurić."
uređujete u prigradskim naseljima HAHAHAHA HAHAHHAA
Želim samo da čestitam svima koji su juče posle 17h preživeli prelazak pešačkog kod promenade. Izgleda da je turbo kružni tok ustvari portal koji prebacuje vozače u dimenziju gde pešaci nepostoje.
Ubrzaće saobraćaj čitavih 100 metara, a onda svi na sve tri strane na semafore! Uzeli lovu, odradili nepotreban i preskup posao, jedino,na sreću zaboravili na spomenik visok 30 metara!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradonačelnik o turbo kružnom toku: Uveren sam da će dodatno olakšati kretanje u saobraćaju
Autor: 021.rs
Novi Sad
•21.06.2023.
•09:47
Komentari 45
Lala
Lili
$$$$$$$$$$$$$$$$
dejA
Neko iz mase
Pose
Radoslav Markovic
jesssss
Tuga i žalost ko vodi grad.
Mare
Mislim da je najbolje da predjemo na bicikle, dok ove štetočine ne odu sa vlasti.
Goki
Za dve decenije
Komša
Ja
Sloba
Savica
Pina
CasperNS
Dekca
Starosađanin
Zozon
Samo pitam
Jesi isto uveren kao i:
"Novosađani znaju kako je to izgledalo i znaju koliko je ova ulica važna za saobraćaj. ...., ali više nećemo imati neke probleme koje smo imali. ... Ono što je važno je da se ovde posle svake jače kiše zadržavala voda, a sada je to izvođač radova doveo do perfekcije, i nećemo više morati da sa pumpama rešavamo te probleme"
.... ?
Mićo
Vanja
neznani junak
pawlle
Milan
Tamo nikad nije ni bio problem kretanja, a sada ste stavili još jedan semafor na putu do semafora na bulevaru. Kako to olakšava kretanje?
ZLIMAN
Dušan l
Komsa
Zemlja čudesa
Toma
Vlad Cepes
Telep FKV
BojaNS
Lala iz Banata
Nišlija
Posmatrač
Postojeći prilazi imaju stari asfalt, a novi izgrađeni delovi novi.
Jel to ne može sve da se izasfaltira da liči na nešto?
Limanac
Saša
2. Totalno nepotreban kružni tok, jer je saobraćaj u tom delu funkcionisao besprekorno.
3. Kružni tok je maska za loše urađene kanalizacione odvode Promenade.(Koje su valjda sad sanirali-opet našim parama)
4. Ko još stavlja semafor ispred i iza kružnog toka??? Naprednjački stručnjaci????
5. Pankeru - pametniji si kada ćutiš
Džabadaja
E.da samo da citiram."Nastavljamo da uređujemo naš grad kako u gradskom jezgru, tako i u prigradskim naseljima", zaključio je Đurić."
uređujete u prigradskim naseljima HAHAHAHA HAHAHHAA
Barna
Pera Detlic
Nikola
Rade
Khm
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H